ידעתם למה צריך ועדת חקירה ממלכתית ?
כי לקח לביבי שנה עד שביטא את המלה הכבדה עליו
ה ק י ב ו צי ם ש ....
ואתם מתפלאים מה עשו בליקליאדה
אבי הצדיק
השמאל תמיד יחפש לעשות רע
ביביסט על מלא
שמאלנים ממורמרים תעזבו אותו יא חולים!!!
רינת אלמוג
תרדו ממנו לאלתר. !!!!!!! כל פעם אתם בוחרים "שעיר לעזאזל" אחר
יוסי גל
הממשלה מנותקת מהעם ???
,שושו השועל
ערוץ 12 הפח זבל של התקשורת יש שם עיתונאי אחד נורמלי וזה סגל כל השאר לפח האשפה הראשון גיא המפלג ואחר כך אברמוביץ
מנחם קוסלובסקי
תחפשו ותמצאו הרבה פעמים ש שמאל שבר מאבל לחג בכל מקרה חיילים נופלים בשביל שאנחנו נמשיך לחיות אין מה לעשות היתי בלבנון מלחמת לבנון הראשונה ואמרו בחדשות שהחופים מלאים ולא להגיע נו אז מה וזה היה בזמן המערך
אחת שיודעת
וואלה כן..... אם היה לו טיפה שכל.... היה מסרב לעלות אבל הוא אפס שרק כסף מעניין, אותו
רינת אלמוג הגיב/ה תגובה אחת
eliyahu bekhor
אתה לא אשם שבליכוד יש אנשים חסרי שכל וממה שהבנתי במצב כזה האומנים צריכים לקחת פיקוד מעל הראש של המארגנים לעצור לרגע לכבד את זכר הנופלים ורק לאחר מכן להתחיל במופע .
ערוץ 12 . ערוץ הרעל של החמאס .
ידעתם למה צריך ועדת חקירה ממלכתית ? כי לקח לביבי שנה עד שביטא את המלה הכבדה עליו ה ק י ב ו צי ם ש .... ואתם מתפלאים מה עשו בליקליאדה
השמאל תמיד יחפש לעשות רע
שמאלנים ממורמרים תעזבו אותו יא חולים!!!
תרדו ממנו לאלתר. !!!!!!! כל פעם אתם בוחרים "שעיר לעזאזל" אחר
הממשלה מנותקת מהעם ???
ערוץ 12 הפח זבל של התקשורת יש שם עיתונאי אחד נורמלי וזה סגל כל השאר לפח האשפה הראשון גיא המפלג ואחר כך אברמוביץ
תחפשו ותמצאו הרבה פעמים ש שמאל שבר מאבל לחג בכל מקרה חיילים נופלים בשביל שאנחנו נמשיך לחיות אין מה לעשות היתי בלבנון מלחמת לבנון הראשונה ואמרו בחדשות שהחופים מלאים ולא להגיע נו אז מה וזה היה בזמן המערך
וואלה כן..... אם היה לו טיפה שכל.... היה מסרב לעלות אבל הוא אפס שרק כסף מעניין, אותו
אתה לא אשם שבליכוד יש אנשים חסרי שכל וממה שהבנתי במצב כזה האומנים צריכים לקחת פיקוד מעל הראש של המארגנים לעצור לרגע לכבד את זכר הנופלים ורק לאחר מכן להתחיל במופע .