דוד סםעל טויוטה אוריס סטיישן 260 אלף קמ הבטריה מחזיקה יפה מאוד יש כבר רכבים חצי מליון כמוניות לא מפסיק לעבוד
dudyme1 בפועל המחירים בין 5 ל 8 אלף, אף אחד לא מחליף סוללה אצל היבואן, זה לא רכב חדש, משומש עולה 5 סיני חדש עולה 8, וזה מספיק טוב לעוד כמה שנים טובות
קובי כהןמסחטה של כסף המכוניות החשמליות בישראל, חברוח כל עוד אתה יכול ואו שהכסף נמצא אצלך בכיס ואתה יכול לשלם אלפי שקלים בשנה על רכב חשמלי .
על טויוטה אוריס סטיישן 260 אלף קמ הבטריה מחזיקה יפה מאוד יש כבר רכבים חצי מליון כמוניות לא מפסיק לעבוד
ועוד לא מדברים על טיגון הביצים של עדר הכבשים שקופצים על כל מה שמוכרים להם
חצי רכב בערך
ברור ,כול מה שתחסכו בדלק , תוציאו על סוללה חדשה לרכב חשמלי / היבירדי .
בפועל המחירים בין 5 ל 8 אלף, אף אחד לא מחליף סוללה אצל היבואן, זה לא רכב חדש, משומש עולה 5 סיני חדש עולה 8, וזה מספיק טוב לעוד כמה שנים טובות
מסחטה של כסף המכוניות החשמליות בישראל, חברוח כל עוד אתה יכול ואו שהכסף נמצא אצלך בכיס ואתה יכול לשלם אלפי שקלים בשנה על רכב חשמלי .
איוניק יש אחריות 7 שנים לסוללה .
מה שחוסכים בשנה אחת יותר מהחלפת הסוללה מניסיון אישי למי שנוסע יותר מ2500קמ בחודש
8 שנים אחריות על הסוללה תציינו את זה