בגץ עובדים אצל סין אירן רוסיה טורקיה וביבי עובד אצל אמריקה ושם אותם מעלינו כולם בו גדיםבגלל שביבי עבד של ארהב יהיה עוד 7 באוקטובר מיוש כי ביבי והבוסים האמריקאים שלו לא רוצים לשטח את יוש ולגרש
EO EOזמיר: "לגדוע את האיום מבית" את זה הוא אמר בזמן מלחמת שאגת הארי על גדוד נצח יהודה וכל הישראלים היהודים שגם לוחמים על קיומנו.
EO EOבגלל החלטות בזויות של זמיר ויצחק עמית משתפים של מחבלים פלסטינצים. להתעורר לא צוחק טבח נוסף מתקרב
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣
תיפסו מידית את המחבלים עכשו זה לא משחק מה קורה פו
בגלל שביבי עבד של ארהב יהיה עוד 7 באוקטובר מיוש כי ביבי והבוסים האמריקאים שלו לא רוצים לשטח את יוש ולגרש
דובר צהל מפחד לומר שיש חדירת מחבלים?
זמיר: "לגדוע את האיום מבית" את זה הוא אמר בזמן מלחמת שאגת הארי על גדוד נצח יהודה וכל הישראלים היהודים שגם לוחמים על קיומנו.
ל ה ת ע ו ר ר מתקרב טבח נוסף הם סופרים ירחים
בגלל החלטות בזויות של זמיר ויצחק עמית משתפים של מחבלים פלסטינצים. להתעורר לא צוחק טבח נוסף מתקרב