טראמפ: האם נלך לסיים את העבודה או שהם יחתמו על מסמך?
15 תגובות
H Ha
שמישהו יסביר לי על מה הוא מדבר הם מתחמשים וחיזבאללה וחמאס … הוא חייב להלה לנד ..
לא מבין שהם משחקים עם כןלם
פטריוט ישראלי
הזמן משחק לידי איראן.....יותר טילים,יותר כסף מנפט...יותר...יותר...סכנה.... טראמפ!!!תעשה טובה תחסל אותם.אף אחד לא יבכה עליהם... תאמין לי
Snoopy Dog הגיב/ה תגובה אחת
מוש תור
די. נהייתה קשקן . ככה לא מנצחים אוייבים. הוא דואג רק לאינטרסים שלו
זורבה היווני
טראמפ אומר שביבי הוא בחור טוב ויעשה כל מה שהוא יורה לו. כנראה שביבי הצליח לעצבן מאוד את טראמפ בשיחה האחרונה שלהם אתמול
יוסי יוסי
אפס פחדן זקן
שקשוקה שקשוקה
לאיזה שפל הגענו! ביבי יעשה מה שאני אגיד אמר טראמפ. לאיזה שפל הגענו! ב י בי לךךךךך
רפי זהבי
כל ההתנהלות של טראפ מזכירה מופע ליצנות מדובר באדם נרכסיסט לא שפוי רואה דמיונות מחליט שהוא מנצח בבוקר ובלילה יוצא למלחמה לדעתי מקומוהנכון הוא בפעוטון
מיכל רועה
פסיכופת.חולה נפש.לקח את הכדורים הלא נכונים.אידיוט.
לי ברגמן
יאלללה ....הכל נעלם בחלומות שלך!!! גרעין לא הושמד, טילים לא, רק נתת לישראל ברקסים תתבייש סמרטוט מקפלים אותך
מיכל רועה
טראמפ אידיוט.הם עושים ממך סמרטוט.כל העולם צוחק עליך.אפס .שקרן.פחדן.
איריס דרור
אדון טראמפ אתה כודם כל תשחרר במידית את ידי חיל חיל האויר שלנו שיפעלו בילבנון ויחסלו את החיזבאללה ימפגרוחולה רוח שחיב. אישפוז פסיכיאטרי דחוף ואני אדעג לזאתהשיגיעו ויאשםזו אותך בכח לא יעזור לך לא תיבחר יותר כמו עכבר
איריס דרור
אדון טראמפ טמגוצי היתה מת שזיבי יעשה מה שתומאר לו יעכבר, מי אתה אתה לא אבא שלנו ולא האלה. 0עכבר מיסכן וחולה נפש
שמישהו יסביר לי על מה הוא מדבר הם מתחמשים וחיזבאללה וחמאס … הוא חייב להלה לנד .. לא מבין שהם משחקים עם כןלם
הזמן משחק לידי איראן.....יותר טילים,יותר כסף מנפט...יותר...יותר...סכנה.... טראמפ!!!תעשה טובה תחסל אותם.אף אחד לא יבכה עליהם... תאמין לי
די. נהייתה קשקן . ככה לא מנצחים אוייבים. הוא דואג רק לאינטרסים שלו
טראמפ אומר שביבי הוא בחור טוב ויעשה כל מה שהוא יורה לו. כנראה שביבי הצליח לעצבן מאוד את טראמפ בשיחה האחרונה שלהם אתמול
אפס פחדן זקן
לאיזה שפל הגענו! ביבי יעשה מה שאני אגיד אמר טראמפ. לאיזה שפל הגענו! ב י בי לךךךךך
כל ההתנהלות של טראפ מזכירה מופע ליצנות מדובר באדם נרכסיסט לא שפוי רואה דמיונות מחליט שהוא מנצח בבוקר ובלילה יוצא למלחמה לדעתי מקומוהנכון הוא בפעוטון
פסיכופת.חולה נפש.לקח את הכדורים הלא נכונים.אידיוט.
יאלללה ....הכל נעלם בחלומות שלך!!! גרעין לא הושמד, טילים לא, רק נתת לישראל ברקסים תתבייש סמרטוט מקפלים אותך
טראמפ אידיוט.הם עושים ממך סמרטוט.כל העולם צוחק עליך.אפס .שקרן.פחדן.
אדון טראמפ אתה כודם כל תשחרר במידית את ידי חיל חיל האויר שלנו שיפעלו בילבנון ויחסלו את החיזבאללה ימפגרוחולה רוח שחיב. אישפוז פסיכיאטרי דחוף ואני אדעג לזאתהשיגיעו ויאשםזו אותך בכח לא יעזור לך לא תיבחר יותר כמו עכבר
אדון טראמפ טמגוצי היתה מת שזיבי יעשה מה שתומאר לו יעכבר, מי אתה אתה לא אבא שלנו ולא האלה. 0עכבר מיסכן וחולה נפש
גם את זה הם לא יתנו לך פחדן
איריס דרור תעני לו במקום לשפשף למטה כל היום