נעם בן ארויההנשיא טרמפ יעשה את העבודה וכל מדינות הטרור יתחננו שיפסיק,אנחנו נצא מהסיפור מנצחים עם כלכלה משגשגת וביטחון לדור שלם
קשקשן שגעתה אותנו שב בשקט פחדן
הנשיא טרמפ יעשה את העבודה וכל מדינות הטרור יתחננו שיפסיק,אנחנו נצא מהסיפור מנצחים עם כלכלה משגשגת וביטחון לדור שלם
אחלה פרשן האיש
אתה ממש בדיחה מהלכת
בטח תסתיים מהר...אתה הולך.לצאת עם הזנב בין הרגליים סמרטוט!!!
אולי די עם זה שהם רוצים להגיע להסכם אז למה הם לא חותמים
בעזרת בשם ,נעשה ונצליח.
כמה בירבורים. תסיים את זה כבר!