אישו רפאלמעט מידי, מאוחר מידי, והם ממשיכים לירות על הצפון. איפה ביבי הנושא באחריות ? כמה ביבי פחדן ? אוי לנו ולהנהגת המדינה.
זוהר לויצריך לעשות בובות חיילים ..כך שרחפן יתפוצץ על בובות הדמי ..ועל ידי כך נמנע פגיעות בחיילנו הגיבוריםאישו רפאל הגיב/ה תגובה אחת
מעט מידי, מאוחר מידי, והם ממשיכים לירות על הצפון. איפה ביבי הנושא באחריות ? כמה ביבי פחדן ? אוי לנו ולהנהגת המדינה.
צריך לעשות בובות חיילים ..כך שרחפן יתפוצץ על בובות הדמי ..ועל ידי כך נמנע פגיעות בחיילנו הגיבורים