רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

ידידיה אפשטיין - כתב שטח חמ"ל
ידידיה אפשטיין - כתב שטח חמ"ל

אחרי שהדפיסו ספרי לימוד עם דגלי אש"ף: זאת תגובת החברה

icon-msg
19 תגובות
אברהם רצאבי
אברהם רצאבי

המשך התגובה היתקבצו להם והחליטו שהם עם בקיצור להיה ולא ניברא עם כזה בכלל בשורות טובות

אברהם רצאבי
אברהם רצאבי

קודם כל אין מצב כזה עם פלסטין א.השם פלסטין נובע מתקופת היונים ששלטו בארץ וקראו למדינה פלאסטיין ב.לא קיים בשום ספר היסטוריה שיש עם בשם פלסטינים ג.וזה כמו שנאמר בתגובות הקודמות אלה שקוראים להם פלסטינים זה בין היתר מתקופת העותמינים ועד ימינו אלה זה היתקבצו

צופי הוורדי אברהם
צופי הוורדי אברהם

שמענו כבר את כול אלה שטוענים שהם אווהבי המדינה, כולל "" הגנרלים"" עד הבגידה בה😜..

עומר בן טולילה
עומר בן טולילה

אין דבר כזה דגל פלסטין, הדגל הזה נוסד במרד הערבי משנת 1936 שהערבים מרדו כנגד האימפריה העותמנית.. גם אז הם היו שבטים ופלאחים שהגיעו מכל קצווי האימפריה ואין דבר כזה עם או מדינת פלסטין

1
דינה בר
דינה בר

תרוץ שקרי ועלוב שאף אחד אינו קונה.

אורנה  שפירא
אורנה שפירא

דכל ירדן זהה לדגל אש"ף . ההבדל הוא כוכב לבן קטן

1
לאה אטדגי
לאה אטדגי

שקרניים לא להאמין להם הם יודעים מה הם עושים

שמואל מאיר
שמואל מאיר

לא מאמין להם

4
אמירה מור
אמירה מור

חוצפה

1
יוסף מרקוביץ
יוסף מרקוביץ

למה לא שמו את הדגל של הלהט"בים או של האנרכיסטים או שלחולת הנפש שקמה ברסלר !?

1
אמה ונדל
אמה ונדל

אזה תירוץ עלוב‼️חומר למחשבה🥺

3
שרון לוי
שרון לוי

מה קשור ירדן? במקום שיהיה דגל ישראל הדפיסו דגל פלסטין!

4
חניק פ"ת
חניק פ"ת

וואו כל הכבוד למערכת תמנון שלוקחת אחריות ומפצה את הלקוחות בחוברות מתוקנות זה רק מוכיח בוודאות שנפלה טעות

אילנה אזרזר
אילנה אזרזר

למה קשה לי להאמין?

6
Amir Leshem
Amir Leshem

בוא נניח שזה באמת טעות ורציתם לשים דגל ירדן. הזאלה היא מה זה נותן? גם בירדן מדפיסים את דגל ישראל? אני מציע להתעלם מהחלאות סביבנו אם הם מתעלמים מאיתנו. השלום איתם הוא יותר בשבילם מאשר בשבילנו.

4
יוסי אברהם
יוסי אברהם הגיב/ה תגובה אחת
שלומי עשור
שלומי עשור

לא לקנות מהחברה הזאת בקיצור לאחרים אותה

1
הירקן המאמין
הירקן המאמין

יוצא לה ילד זבל ובלי בושה

הירקן המאמין
הירקן המאמין

כל מי שטובלת בבריכה במקום מקווה יוצא לי ילד חמור