רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

לפני הקבינט: נתניהו יכנס דיון ביטחוני בעקבות הפגיעה בנתב"ג

icon-msg
33 תגובות
מיכאל מרדכי
מיכאל מרדכי

חייב להגיב בעוצמה להוריד להם את כל שדה התעופה ותשתיות

דונאלד דאר
דונאלד דאר

זיבי יאיים, כץ בובת זיבי, יוריד הנחיות, בשטח כלום ושום דבר. פרווה. ממשלת פרווה, אין טעם, אין ריח, הכל כלום ושום דבר. אפסיםםםםםם/ פחדניםםםםםם/ תחזיקו אותי.

זורבה היווני
זורבה היווני

הוא יכנס דיון. הוא יוציא סרטון. הוא יזהיר הוא יאיים. הוא ינחה. הכול טוב. לא לדאוג. החותים לא מתרגשים וימשיכו לשגר טילים מתימן הרחוקה.

1
זכי קזאילה
זכי קזאילה

ביבי פקה פקה מי יהיה בדיון הבטחוני סמוטריץ בן דביק שקלי כל האפסים מסביבך מה עם הנצחון המוחלט שלח את כץ לקטוף את פירות הנצחון ושלח אותם למיאמי מתנה ליאיר שמסתתר כמו עכבר

1
אחים  לחשק
אחים לחשק

מה יעשו בקבינט !? יאכלו בורקס ישתו מיץ תפוזים וסודה גראפס והבייתה

Koby S
Koby S

ביבי תתעורר הבית מתפורר קום מ יין תורידו מחירים ומעמ

אוהד לוי
אוהד לוי

ביבי לא כשיר להיות ראש ממשלה, חשובה לו הקואליציה והכסף מקטאר יותר מאשר המדינה ואזרחיה.

2
Aron Kilinsky Kilinsky
Aron Kilinsky Kilinsky

מתברר שה השריפות זה פעולה של הביביסטים

1
חקלאי פיקח
חקלאי פיקח

לא להתייחס למגיב ימין טיפש,נמצא בסדנה שיפור אוצר המילים אצל אבשלום קור,לפעמיים מבריז מהשיעורים

1
אחד העם
אחד העם

ביבי תעבור למשרד החוץ יאלוף ותן למישהו עם ביצים ( לא אשכנזי גלותי) לנהל את הביטחון

אברהם ברזילי
אברהם ברזילי

מספיק עים כל הדיונים צריך להיתעורר ולפזר את הממשלה הכושלת הזאת ולהקים ממשלת חרום אמיתית שתציל את המדינה זיבי כבר לא מסוגל לנווט את הספינה הלחצים שהוא נתון להם מחרדים לא מאפשרים לא להחליט בנושאים ביטחוניים כלכליים ובריאותיים יאללה לניבצרות

1
נתן לייזר
נתן לייזר

כשהביביסטים יפסיקו לגעת בכסף הקטארי יפסיקו הבעיות לא מאמין להם הם מדליפים הכל לקטאר.

2
ו ב
ו ב

דיון בטחוני, לא בגלל שהטיל נחת בנתב״ג . אלא בגלל שאלת מיליון הדולר- מהי הטכנולוגיה שהכשילה את יירוט הטיל על ידי מערכות ההגנה הן האמריקאית והן הישראלית.

1
אחת אחת
אחת אחת

הגיע הזמן למחוק את תימן מה קורה אתכם אתם ישנים? הם לא מפסיקים לשלוח טילים

חיים הראל
חיים הראל

מבלבל דיון ביטחוני לפני ישבת קבינט ביטחוני אתא הבנתה את זה ברוך מהגשש? כרבושתה גרעין בודד

עליזה סלע
עליזה סלע

בטוח שכל השמאל חוגג,כמו באותו היום הארור 7,10, ידעו יחד רונן בר, והשריפות במדינה ,חג לשמאל ,רק קינאתם הרבה, בראש ממשלת ישראל,

1
הצג את כל 5 התגובות
חניק פ"ת
חניק פ"ת

נתניהו תיתן הוראה להעמיד טילי פטריוט מסביב לנתב''ג אם מפספסים להוריד את הטיל כשהוא משוגר מתימן ברגע שהוא קרוב לנתב''ג שישלחו טילי פטריוט כמו פעם ליירט אותו הפספוס הבא יעלה לנו בחיי אדם רבים

מיקו נווה
מיקו נווה

חרטה. ברטה שמרטה

חקלאי פיקח
חקלאי פיקח

קשקשת ברשת

1
קובי זינו
קובי זינו

רק אשמדה של אירן

1
דבורה איבגי
דבורה איבגי

אין מדיניות לממשלה הזו לא קובעים מדיניות אחרי אסון הגיע זמן שיקבעו מדיניות לכל תרחיש ובטח לא קובעים ומבטלים

נפתלי טייבי
נפתלי טייבי

גדי שמני (מיל) אתה שמלאני ונישארתה שמלאני נוכל...

1
שלומות חברים
שלומות חברים

תימן על הכוונת. עלינו לנקום על התרחיש הזה.

3
יעקב שמרלינג
יעקב שמרלינג

צריך לכנס באופן מיידי את הקבינט המורחב ולא לחכות לאסון הבא!!!!!!!!!!!!

אמיר הרצוג
אמיר הרצוג הגיב/ה תגובה אחת
איתי 🇮🇱
איתי 🇮🇱

למה מחכים כל הזמן?? אוף