רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

ד"ר אמיר בוחבוט, פרשן צבאי
ד"ר אמיר בוחבוט, פרשן צבאי

מילואימניקים חתמו על מכתב: ״נתניהו עצור את המלחמה״

icon-msg
65 תגובות
קובי זינו
קובי זינו

ביבי קינג. עד הניצחון המוחלט. ולכול חילנו הגיבורים. שאלוהים ישמור אותכם. נכון שזה קשה.לא מפסיקים.. עד הניצחון סבלנות.

חבצלת השרון
חבצלת השרון

בטחון במזרח התיכון הוא רק בכח הזרוע. מי עדיין לא הבין את זה? אין בטחון בהסכמים עם ערבים. לכו ללמוד קצת עם מי יש לנו עסק. הפסקת המלחמה עכשיו תביא עלינו את הטבח הבא.

רמי  חכם
רמי חכם

מי שחושב לעשות פוליטיקה בצבא שישב בבית

2
זורבה היווני
זורבה היווני

צריך להפנות את המכתב לנשיא טראמפ שעדיין לא מפנים שביבי מזיק לו ומכשיל אותו ומסבך אותו במלחמה חסרת תוחלת עם כל העולם. במקום שאוהב תוביל את העולם החופשי הוא נגרר כמו סמרטוט אחרי ביבי ודרמר.

אא בב
אא בב

תבינו קברניהו לא מחליט הפולניה מחליטה לצערנו

אריק אריק
אריק אריק

בולשיט.

1
אסתר סויסה
אסתר סויסה

אנשי מילואים היקרים אתם צןדקים בהחלט

אהרון רובין
אהרון רובין

אני פשוט לו מבין טראף נתן לך צק פתוח לחסל את חמס מה עושה ביבי מחכה ומחכה ומחכה עד שטראף יגיד לביבי זהות ניגמר לך הזמן

2
אסתר סויסה
אסתר סויסה הגיב/ה תגובה אחת
אהרון רובין
אהרון רובין

יש לכם תעות הם רוצים להלחם מי שעוצר אותם זה ביבי נתניה

1
אהרון רובין
אהרון רובין

ביבי הם אתה פחדן לחסל את חמס תכנע ןזהא

אהרון רובין
אהרון רובין

ביבי הם אתה פחדן לחסל את חמס תכנס וזהא

אהרון רובין
אהרון רובין

ביבי נתניהו המכתב מילואימניקים הם צודקים עוד מעט אף אחת לו ימין לך

אסי פנחס
אסי פנחס

ערב רב מקפל ן

1
MM sh
MM sh

לשחרר אותם לא רוצים אחים לנשק בצבא אאוט

2
בטי בן שבת
בטי בן שבת

חבורת לוחמים עלובים שמראים פחדנות לאויב

4
ריקי סיטון
ריקי סיטון

מי שלא טוב לו יום טוב לו

2
זהבה עזרא
זהבה עזרא

מה אכפת לביבי והמשפחה שלו בכלל ? העיקר שהוא ישב בכסא ראש הממשלה ,אף אחד לא מעניין אותם

1
אוהב  ישראל
אוהב ישראל

בשתי מילים: גועל נפש!

3
אלפרדו בניסו
אלפרדו בניסו

אלו לא מילואימינקים שמייצגים אותנו אלפי מילואימניקים שדורשים את המשך הלחימה וחיסול החמאס במיידי

4
ס ט
ס ט

מעולה ,רק ככה יבינו ,שזה יגיע לאלפים רבים של מילואימניקים הם יבינו שאין עם מי להלחם

1
אילנה בר אילן
אילנה בר אילן

אסור להפסיק את המלחמה

1
יעקב אנגוני
יעקב אנגוני

שאפו ענק תומך בכם

2
יובל אלף
יובל אלף

מערכת חמל יא חבורת עלובים עוכרי ישראל...מחלישים את החיילים הלוחמים..לא מאמינים למילה שלכם..עם ישראל חי..וחזק..ומנצח..בעזרת השם

1
ארתןר מגו
ארתןר מגו

אז לפי החשבון חתמו 6 מילואימניקים

2
אברהם גהסי
אברהם גהסי

אסור להפסיק את המלחמה

1