מפגינים בקריאות מחוץ לבית הרמטכ"ל: "בוגד, עוכר ישראל"
26 תגובות
זכי קזאילה
שלה של שקרנים והעומד בראשה טרמפ זרק את ביבי מתחת לגלגלים ההסכם עם אירן בקיצור של ההבטחות על ניצחון מוחלט פרחו ונעלמו כמו השקרים של ביבי
רק ביבי לכלא jo
לכל הביבי00טים הטיפשים להזכירכם: אייל זמיר הוא מינוי של הממשלה. וכל התלונות נא להפנות לממשלה והעומד בראשה בלבד!!!!
יוסף מרקוביץ
חילי טרופר .סתם ליצן .
קרן לוי שפיגל
אנחנו מאחורי החיילים זמיר תתבייש, מה עם הבן הגנב של היועמשית, והפצרית, ודגל הגאווה בישיבות אמן ,
אלמוני פלוני
כול הכבוד לרמטכל הצבא לא פוליטי ולא משיחיסטי. ...
יוסף מרקוביץ
חילי טרופר . תחית המתים ? מה קרה ? מחפש צומי ? כמעט שנה שלא שמענו את השם ."חילי טרופר" . הבחירות בפתח ? סתם פסיכי .
אוריאל ניסן
מה אם הפצרית??????
מאיר אדרי
רמטכל שמכניס חייל 30 יום למעצר על פאצ משיח ולא מעמיד לדין את הפצרי״ת על עלילת דם על חיילי צה״ל ויום אחד של מעצר לא עשה לה אין לי כבוד אליו ואני מבין את המפגינים ב100%
H Ha הגיב/ה תגובה אחת
גימי ימני ציוני
הרמטכל הזה שמאלני עוכר ישראל אחד,שלא מוריד את הדרגות לסמרטוטה הפאצרי ת שותף לאנרכיסטים
Naftali טייבי
עמיחי שפיגלר .אתה לא רצוי לשדר משחקים בשנה הבאה .אנו תיקווה שלא נישמע ולא לראות אותך .אתה בכלל לא מעניין ...
H Ha
תבדקו מי מהשרים שלח אותו ושילם לו…
יאללה איפה המודיעין שלנו בדוק יש כאן הסתה מתוך הממשלה …
הרמטכ״ל עושה עבודת קודש ומקבל הנחיות ופקודות מלמעלה לא על דעת עצמו . מי חשבתם מאשר כל דבר ??
תמשיכו לבחור ביבי .
הצג את כל 2 התגובות
מקס סבג
אנשים הזויים משיחיים ומטומטמים...סדר בצבא ואחידות זה הכוח של צהל החיילים היום נראים כמו מילציות ולא כמו צבא...
מאיר אדרי הגיב/ה תגובה אחת
××× ××××××
למה הרמטכ"ל לא מוריד את הדרגות מיפאת תומר ירושלמי הפצרית לשעבר ממה הוא מפחד
יעקב פרידלר
כהנה חי ושותפיו נגמר ב ספטמבר יש בחירות לא תיהיו יותר
לא לסוכנים זרים במדינתי
הרמטכל ככל הנראה סוכן זר שמחבל בצהל צריך לבדוק את זה נראה לכם טבעי שמה שהוא מתעסק בו זה פאץ של משיח ? בזמן מלחמת קיום והוא לא עוזר בכלום בלבנון? בשביל מי הוא עובד?
סייי בן
הלוואי ואייל זמיר ימות מרחפן בעזרת השם
Naftali טייבי הגיב/ה תגובה אחת
סייי בן
שיהיה לו סרטן לאייל זמיר
אורן כהן הגיב/ה תגובה אחת
שרגא זלמנוביץ קפלניסט מוצהר
דבר ראשון - אין זכות לאף אחד לקלל או לגדף את הרמטכל או כל לובש מדים, אבל מצד שני - אני רוצה לעלות משהו למחשבה של הציבור- במקום שהרמטכל יעסוק בפאוצים, שידאג לפתרון נגד רחפני הנפץ שהורגים לנו חיילים
שלה של שקרנים והעומד בראשה טרמפ זרק את ביבי מתחת לגלגלים ההסכם עם אירן בקיצור של ההבטחות על ניצחון מוחלט פרחו ונעלמו כמו השקרים של ביבי
לכל הביבי00טים הטיפשים להזכירכם: אייל זמיר הוא מינוי של הממשלה. וכל התלונות נא להפנות לממשלה והעומד בראשה בלבד!!!!
חילי טרופר .סתם ליצן .
אנחנו מאחורי החיילים זמיר תתבייש, מה עם הבן הגנב של היועמשית, והפצרית, ודגל הגאווה בישיבות אמן ,
כול הכבוד לרמטכל הצבא לא פוליטי ולא משיחיסטי. ...
חילי טרופר . תחית המתים ? מה קרה ? מחפש צומי ? כמעט שנה שלא שמענו את השם ."חילי טרופר" . הבחירות בפתח ? סתם פסיכי .
מה אם הפצרית??????
רמטכל שמכניס חייל 30 יום למעצר על פאצ משיח ולא מעמיד לדין את הפצרי״ת על עלילת דם על חיילי צה״ל ויום אחד של מעצר לא עשה לה אין לי כבוד אליו ואני מבין את המפגינים ב100%
הרמטכל הזה שמאלני עוכר ישראל אחד,שלא מוריד את הדרגות לסמרטוטה הפאצרי ת שותף לאנרכיסטים
עמיחי שפיגלר .אתה לא רצוי לשדר משחקים בשנה הבאה .אנו תיקווה שלא נישמע ולא לראות אותך .אתה בכלל לא מעניין ...
תבדקו מי מהשרים שלח אותו ושילם לו… יאללה איפה המודיעין שלנו בדוק יש כאן הסתה מתוך הממשלה … הרמטכ״ל עושה עבודת קודש ומקבל הנחיות ופקודות מלמעלה לא על דעת עצמו . מי חשבתם מאשר כל דבר ?? תמשיכו לבחור ביבי .
אנשים הזויים משיחיים ומטומטמים...סדר בצבא ואחידות זה הכוח של צהל החיילים היום נראים כמו מילציות ולא כמו צבא...
למה הרמטכ"ל לא מוריד את הדרגות מיפאת תומר ירושלמי הפצרית לשעבר ממה הוא מפחד
כהנה חי ושותפיו נגמר ב ספטמבר יש בחירות לא תיהיו יותר
הרמטכל ככל הנראה סוכן זר שמחבל בצהל צריך לבדוק את זה נראה לכם טבעי שמה שהוא מתעסק בו זה פאץ של משיח ? בזמן מלחמת קיום והוא לא עוזר בכלום בלבנון? בשביל מי הוא עובד?
הלוואי ואייל זמיר ימות מרחפן בעזרת השם
שיהיה לו סרטן לאייל זמיר
דבר ראשון - אין זכות לאף אחד לקלל או לגדף את הרמטכל או כל לובש מדים, אבל מצד שני - אני רוצה לעלות משהו למחשבה של הציבור- במקום שהרמטכל יעסוק בפאוצים, שידאג לפתרון נגד רחפני הנפץ שהורגים לנו חיילים