רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

ליה ויין - קשבת לענייני העולם הערבי
ליה ויין - קשבת לענייני העולם הערבי

משרד החוץ הפקיסטני: מצפים שאיראן וארה״ב יגיעו להסכם

icon-msg
6 תגובות
אחת שיודעת
אחת שיודעת

שום הסכם!!! אסור שיהיה

מיקו 🦺
מיקו 🦺

כן Ezar הוא אמר להגיד לך שהוא הולך ללמוד עברית ולהבין מה כתבת לו והוא יענה לך אחר כך למה אתה חמור שחושב שהוא מפחד ממישהו

קובי כהן
קובי כהן

בנתיים ה משרד ריק

K K
K K

טעותתתת ההסכם ההזה..... כל פעם אותו דבר כוסמאממאמשלהם...

james 007
james 007

כל הכבוד לטראמפ !! עשה הסכם שלום תותח אמיתי

Ezar The king
Ezar The king

איזה בושה טראמפ, פחדן קשקשן, הולך להסכם עם טרורסטים, תתקוף ואל תעשה הסכם, לא עושים הסכם עם אויבים!!!!!!!