רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

נתניהו ללוחמים שהשתלטו המשט: "מבטלים תוכנית זדונית"

icon-msg
14 תגובות
אבי  הצדיק
אבי הצדיק

גוו הוא לקח אחריות אבל לא אשמה אמרתי לך אלף פעם תחשבי לפני שאת רושמת

אבי ששון
אבי ששון

ומה אם חוק ההשטמות זה לא זדוני

רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

מי שלא לקח אחריות על השבת הארורה. לא יכול לקחת קרדיט על הצלחות של החיילים הכבוד של צה"ל וכוחות הביטחון בלבד!!!! בלי טריקים ובלי שטיקים

3
מארק שניידר
מארק שניידר

בנט ולפיד יקחו את הקרדיט על שמם

יוסף מרקוביץ
יוסף מרקוביץ

"רק ביבי לכלא jo ". חולה נפש ברמות .לא להתיחס . דפוק על כל הראש .

2
יוסף מרקוביץ
יוסף מרקוביץ

ברכות לנפתול הנוכל הבינלאומי . על השתלטותו על המשט . גם ללפידי הלפלוף וגם לבוגי העגלון כמובן גם לליברמן הדוב המולדובי . לכל חמשת השיכורים .

1
אבי ששון
אבי ששון הגיב/ה תגובה אחת
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

מי שלא לקח אחריות על השבת הארורה. לא יכול לקחת קרדיט על הצלחות של החיילים הכבוד של צה"ל וכוחות הביטחון בלבד!!!! בלי טריקים ובלי שטיקים

2
דניאל בליניקוב
דניאל בליניקוב הגיב/ה תגובה אחת
יוסי גל
יוסי גל

אין לנו הסברה ויש לצערי הרבה חומר !והעולם לא מבין

יעקב לוי
יעקב לוי

נראה שהמרעילים עדיין לא התעוררו או שנחנקו בשנתם

1
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo הגיב/ה תגובה אחת