רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

נתניהו: ״לא יהיה מצב שמפקדות הטרור בדאחייה ישארו מחוץ לתחום״

icon-msg
10 תגובות
אורן כהן
אורן כהן

נפתלי אוכל פי נים אני יותר ימני ממך מה אתה חושב שרק ביבי ימני בנט יותר ימני מביבי חוץ מזה אני משנה את השם של הכ לב שלי מהיום לנפתלי שאני יוכל להזכר בך

AVI AVI
AVI AVI

כך ראש הממשלה "אני משוחח עם הנשיא טראמפ כמעט על בסיס יומיומי". על הכניעה של מדינת ישראל ושל ארצות הברית

baruh hadad
baruh hadad

קשקשן ופחדן נראה עוד כמה שנים תמשיך להרוג לנו חיילים אתה ומפלגת הצעצועים שלך חוץ מדיבורים לא יוצא ממכים כלום כל לבנון. מדינת אויב ותתיחסו אליה בהתאם פחדנים בני פחדנים. תתחילו לעבוד 3 שנים רק דיונים וישיבות קבנטים. אוכלי חינם תתעוררו

1
אורן כהן
אורן כהן

הסטנד אפ הקבוע עומד ומדבר עם הידיים שמונים אחוז שקרים עכשיו קיבל אישור מטראמפ להפציץ מתון בדאחיה ומתחיל הינחתי את צה"ל הבעיה שגם הפ וץ כץ כבר מדבר בהנחתי את צה"ל רוצה לומר יש לנו שני מנחים

1
Naftali טייבי
Naftali טייבי הגיב/ה תגובה אחת
רפי מדר
רפי מדר

פצצה קטנה אם קצת אורניום תמיד זה לי עןזר שילכו כפרה עליך כל הנכבות שכותבים עליך

1
אנונימיסט ששש 🤫
אנונימיסט ששש 🤫

בלה בלה בלה...

1
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

ביבי00טים כבשים פ ח ד נ י ם פוחדים להגיב נגד הממשלה והעומד בראשה. זה מה שרציתם??? זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 אפילו את עצמכם אתם מפחדים לשאול

4