ההבדל הוא פשוט. היהודים בישראל הם יהודים אמיתיים. היהודים בארצות הברית הם יהודים בכאילו כי אחרת לא ברור למה שישקרו לגבי ישראל. המטומטמים האלה אשכרה חושבים שאנחנו נלחמים סתם? שלא לדבר על זה שה' ציווה עלינו להשמיד את עמלק. הדיברה "לא תרצח" לא נוגעת לאויבים
שלו מי בן סעדון
תלכו כפרה עליו אוכלי ישראל
להעיף את האיסלם ולהוציא מחוץ לחוק מוסלמים אנ סו מעל מיליון ילדים באנגליה בלבד יש להשמיד את האיסלם האיסלם הוא אויב האנושות
איזה שקרנים השמאל האמריקקי האנטישמיות בחול וארהב הייתה בעליה גם לפני המלחמה חוץ מזה זה בעיה שלהם לא של ישראל זה אשמתם ומדינתם הכושלת כל מה שהם עושים זה מו צצ ים לאיסלם
Amir Leshem
לא, ארץ נהדרת יותר טובה
B Right
גם לסרטים מצוירם התחלתם להתיחס עכשיו.
Drevis Matrix
סדרה מפגרת זה בסדר שירדו על ביבי אבל אם חס וחלילה היו יורדים על ביידן או מישהו מהדמוקרטים היו מוחקים את הסדרה
Lior Sarfati
קליקבייט, הדמות שכועסת על נתניהו היא הדמות הכי שנואה שם ואף אחד לא מתייחס אליה ברצינות אף פעם, הסדרה עצמה לא מבקרת אותנו אלא הדמות בלבד!
Eli Revach
southpark יורדים על כולם מה אנשים פה מופתעים, צריך south park ישראלי שירד קצת על הפוליטיקה בשקל הישראלית
זאב זילברמן
יוצרים פוליטיים שמנצלים במה
שרה נס
הכל טוב, כבר נחשף שסאות׳ פארק קיבלו כסף מה CIA ובעצם שימשו ככלי תעמולה. אז תחסכו את הרעל שלכם
ההבדל הוא פשוט. היהודים בישראל הם יהודים אמיתיים. היהודים בארצות הברית הם יהודים בכאילו כי אחרת לא ברור למה שישקרו לגבי ישראל. המטומטמים האלה אשכרה חושבים שאנחנו נלחמים סתם? שלא לדבר על זה שה' ציווה עלינו להשמיד את עמלק. הדיברה "לא תרצח" לא נוגעת לאויבים
תלכו כפרה עליו אוכלי ישראל
איזה שקרנים השמאל האמריקקי האנטישמיות בחול וארהב הייתה בעליה גם לפני המלחמה חוץ מזה זה בעיה שלהם לא של ישראל זה אשמתם ומדינתם הכושלת כל מה שהם עושים זה מו צצ ים לאיסלם
לא, ארץ נהדרת יותר טובה
גם לסרטים מצוירם התחלתם להתיחס עכשיו.
סדרה מפגרת זה בסדר שירדו על ביבי אבל אם חס וחלילה היו יורדים על ביידן או מישהו מהדמוקרטים היו מוחקים את הסדרה
קליקבייט, הדמות שכועסת על נתניהו היא הדמות הכי שנואה שם ואף אחד לא מתייחס אליה ברצינות אף פעם, הסדרה עצמה לא מבקרת אותנו אלא הדמות בלבד!
southpark יורדים על כולם מה אנשים פה מופתעים, צריך south park ישראלי שירד קצת על הפוליטיקה בשקל הישראלית
יוצרים פוליטיים שמנצלים במה
הכל טוב, כבר נחשף שסאות׳ פארק קיבלו כסף מה CIA ובעצם שימשו ככלי תעמולה. אז תחסכו את הרעל שלכם
לכו כפרות על נתניהו ... כל התשקורת של אמריקה