רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

ספינת הסיוע של האמירויות הגיעה לנמל בסיני

icon-msg
7 תגובות
ענת סוויסה
ענת סוויסה

עוד סיוע ... כמה סיוע מביאים להם ????

אני מי
אני מי

רעל היתי שולחת לרוצחים לא סיוע חטופנו נמקים מרעב וממשלת החלם מספקת אוכל חשמל מים איך ננצח במלחמה אבודה מראש חבל על חיילנו שנכנסים לקן הצרעות הזה חבל על חטופנו חבל על העם הזה

אלפרדו בניסו
אלפרדו בניסו

מהיום אל תגידו מפגינים בקפלן - אמרו נוער המיגדלים ( סיקיריקים)

אסתי לוי
אסתי לוי

יש להם אוכל ל 5 שנים ,יש רעב בעזה ממש בדיחה,שיראו איך החטופים נראים

1
אסתי לוי
אסתי לוי

בטח מלאה בנשק

Ase Aul
Ase Aul

צעירים לא יכולים לקנות בית במדינה הזאתי ומה שנמצא על סדר היום של סמוטריץ׳ להקצות 3 מיליארד לסיוע לעזה..

מיכאל ביתן
מיכאל ביתן

נקווה לסופה נקודותיה ומקומית באותו מזח שבו עגמה הספינה...שיהיה לדגים מה לאכול....) ייתכן גם לתושבי המקום..שהם באמת זקוקים.. ולא החמאס בעזה ועושי דברו....שהתרגלו לאכול בחינם..מקאטר שקילקלה אותם..