צה"ל מזהיר: בלי הארכת שירות - הפערים יהפכו למשבר מסוכן
16 תגובות
סיני 💜
המון מטוסים בשמיים קרה משהו תכינו מקלטים
יוסף מרקוביץ
"זורבה היווני" . טעות . הזבל היווני. פירחח חולה נפש . הבן זוג של לזימי .זורבה היוני "" .טעות הזבל היוני .
בעד הרפורמה נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות
לא חסר במדינת ישראל שבחים מחבלים ואוייבים שמשת"פ עם חמאס חיזבאלה אירן ןמעבירים להם מידע צריך לגרש אותם ממדינת ישראל הם רק מתרבים מתחמשים ומסיתים וגרמו מספיק לפיגועים הגיע הזמן לחסום לכל המחבלים את היציאות ןכניבות ולהפתיע אותם בכבישים
בעד הרפורמה נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות
חייל האוויר חייבים לסייע ללוחמים אסור להפקיר לוחמים די נימאסשליזבאלה פוצעת והורגת המון חיילים צריך לתקוף את לבנון ןבירות מהאוויר תשמרו על החיילים דם חהןדי לא הפקר
Avi Abraham
אנשים עד כדי כך מטורללים,שמאמינים במשיח ?
Avi Abraham
צריך לגייס בכח את החרדים,כמו שעושים באוקראינה ! לא לחכות שיגיעו ללשכת גיוס,אלה להגיע אליהם הביתה !
ביבי ובנט בובות של מדינות זרות עליית מחיר דירות רכבים והכל התקפלות לבלסטינים וארהב ואירופה סטטוס קוו
שולטים על המדינה וצהל סוכנים זרים במקום להשמיד את תשתיות האויב מההתחלה עושים עוד פעם עם פינצטה ועושים מלחמת נצח במקום להשמיד את האויב כולו כולל כולו
זורבה היווני
ביבי שם פס על אזהרות הצבא ומקדם את חוק ההשתמטות רק כדי להרוויח עוד חודש בשלטון או שהוא מתכנן לדחות את הבחירות בשנה שנתיים
AVI AVI
ביביסטים טיפשים
ראו מה שקורה בקריית שמונה והצפון
(שאתם לא זוכרים שקיים מקום כזה בישראל)
הרס מוחלט של כל הישובים
והממשלה והעומר בראשה פוחדים להגיע לצפון
במשך שנתיים וחצי
ואתם יושבים בשקט מוחלט ופוחדים להגיב נגדו
רק ביבי לכלא jo
לצה"ל חסרים 20 אלף חיילים ובכל יום נהרגים וניפגעים חיילים
ובממשלה מסרבים לגייס חרדים
ולכן
כל אזרחי המדינה: יהודי. ערבי. חרדי. חילוני. חייב בגיוס או שרות לאומי.
וכל מי שמשתמט לא יקבל זכות להצביע
לכנסת ולראשות המקומית
בלי טריקים ובלי שטיקים
יוסף מרקוביץ
"לרמטכ"ל משיח" .יש עודף חילים . ראו איך הוא ממדר חילים משירות לחימה . רמטכ"ל קפלניסטי.
יוסף מרקוביץ
סליחה .לרמטכ"ל משיח. יש עודף של חילים .ראו איך הוא ממדר חילים משירות לחימה .
סיני 💜
ואם הפצרית ימח ש מ ה תעליל עליך שקרים המשפחה שלך נהרסת
סיני 💜
ואם שמת פאץ' של משיח מקומך בצבא הזןנןת בכלא
סיני 💜
הכל שקר בכתבה הצבא מלא זןנות במקלחות משותפות עם בנים
רק ביבי לכלא jo
לצה"ל חסרים 20 אלף חיילים ובכל יום נהרגים וניפגעים חיילים
ובממשלה מסרבים לגייס חרדים
ולכן
כל אזרחי המדינה: יהודי. ערבי. חרדי. חילוני. חייב בגיוס או שרות לאומי.
וכל מי שמשתמט לא יקבל זכות להצביע
לכנסת ולראשות המקומית
בלי טריקים ובלי שטיקים
המון מטוסים בשמיים קרה משהו תכינו מקלטים
"זורבה היווני" . טעות . הזבל היווני. פירחח חולה נפש . הבן זוג של לזימי .זורבה היוני "" .טעות הזבל היוני .
לא חסר במדינת ישראל שבחים מחבלים ואוייבים שמשת"פ עם חמאס חיזבאלה אירן ןמעבירים להם מידע צריך לגרש אותם ממדינת ישראל הם רק מתרבים מתחמשים ומסיתים וגרמו מספיק לפיגועים הגיע הזמן לחסום לכל המחבלים את היציאות ןכניבות ולהפתיע אותם בכבישים
חייל האוויר חייבים לסייע ללוחמים אסור להפקיר לוחמים די נימאסשליזבאלה פוצעת והורגת המון חיילים צריך לתקוף את לבנון ןבירות מהאוויר תשמרו על החיילים דם חהןדי לא הפקר
אנשים עד כדי כך מטורללים,שמאמינים במשיח ?
צריך לגייס בכח את החרדים,כמו שעושים באוקראינה ! לא לחכות שיגיעו ללשכת גיוס,אלה להגיע אליהם הביתה !
שולטים על המדינה וצהל סוכנים זרים במקום להשמיד את תשתיות האויב מההתחלה עושים עוד פעם עם פינצטה ועושים מלחמת נצח במקום להשמיד את האויב כולו כולל כולו
ביבי שם פס על אזהרות הצבא ומקדם את חוק ההשתמטות רק כדי להרוויח עוד חודש בשלטון או שהוא מתכנן לדחות את הבחירות בשנה שנתיים
ביביסטים טיפשים ראו מה שקורה בקריית שמונה והצפון (שאתם לא זוכרים שקיים מקום כזה בישראל) הרס מוחלט של כל הישובים והממשלה והעומר בראשה פוחדים להגיע לצפון במשך שנתיים וחצי ואתם יושבים בשקט מוחלט ופוחדים להגיב נגדו
לצה"ל חסרים 20 אלף חיילים ובכל יום נהרגים וניפגעים חיילים ובממשלה מסרבים לגייס חרדים ולכן כל אזרחי המדינה: יהודי. ערבי. חרדי. חילוני. חייב בגיוס או שרות לאומי. וכל מי שמשתמט לא יקבל זכות להצביע לכנסת ולראשות המקומית בלי טריקים ובלי שטיקים
"לרמטכ"ל משיח" .יש עודף חילים . ראו איך הוא ממדר חילים משירות לחימה . רמטכ"ל קפלניסטי.
סליחה .לרמטכ"ל משיח. יש עודף של חילים .ראו איך הוא ממדר חילים משירות לחימה .
ואם הפצרית ימח ש מ ה תעליל עליך שקרים המשפחה שלך נהרסת
ואם שמת פאץ' של משיח מקומך בצבא הזןנןת בכלא
הכל שקר בכתבה הצבא מלא זןנות במקלחות משותפות עם בנים
לצה"ל חסרים 20 אלף חיילים ובכל יום נהרגים וניפגעים חיילים ובממשלה מסרבים לגייס חרדים ולכן כל אזרחי המדינה: יהודי. ערבי. חרדי. חילוני. חייב בגיוס או שרות לאומי. וכל מי שמשתמט לא יקבל זכות להצביע לכנסת ולראשות המקומית בלי טריקים ובלי שטיקים