התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל
רק לחסל לא לעצור יש מספיק בכלא מהמחבלים ימך שמם וזכרם
מצויין אין יל החיילים שלנו
יש כח גיבורי ישראל..ה' ישמרכם.
ככה הכי טוב וזול רק לפנק לפנק
מעפנים להגיע לבתים ולהרוס מיידית
רק לחסל לא לעצור יש מספיק בכלא מהמחבלים ימך שמם וזכרם
מצויין אין יל החיילים שלנו
יש כח גיבורי ישראל..ה' ישמרכם.
ככה הכי טוב וזול רק לפנק לפנק
מעפנים להגיע לבתים ולהרוס מיידית