Amir Leshemתנו להם כיבוד לא בריא - למשל סוכריות גומי או הסוכריות הכחולות האלה עם הסוכר. תוך 40-50 שנה הם מתים מזה
אבי הצדיקהכי פשוט תקחו כמה מהמשט ותכניסו אותם לעזה אני מתערב שיחשבו שהם מרגלים והם יקבלו מחמאס מכות עד שימ ו תו תנסו את זה
יש לעצור אותם להבי אותם לכיכר העיר ולסכול אותם הם מחבלים
להטביע אותם והאוכל שנישאר לארדואן הנוכל...
תנו להם כיבוד לא בריא - למשל סוכריות גומי או הסוכריות הכחולות האלה עם הסוכר. תוך 40-50 שנה הם מתים מזה
גוויי-הים (פלישתים 2026),,,
לשרוף את כולם אז מה ? זה כל הראש של האיסלם אחים לטן ארדואן חומני החדש לשרוף
להשליך אותם למים... שיתייבשו בשמש 🤮
לעצור אותם. את כל מי שהם לא יאהבו לשלוח לעזה, ושכל הספינות יעשו גלו גלו גלו מתחת למים.
תהיו מוכנים ,והפעם בלי סנדביצ׳ים ! רק בורקס !
הכי פשוט תקחו כמה מהמשט ותכניסו אותם לעזה אני מתערב שיחשבו שהם מרגלים והם יקבלו מחמאס מכות עד שימ ו תו תנסו את זה
הלוואי והס9ינה תטבע בים