רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

דובר צה"ל
דובר צה"ל

צה״ל תקף תשתית לייצור אמצעי לחימה בנבטיה

icon-msg
4 תגובות
מקס סבג
מקס סבג

יופי...תושבי קרית שמונה והצפון אתם פשוט עדר כבשים בכיין תמשיכו להצביע לשס ולליכוד ולבכות ...כי אתם עדר כבשים ולא בני אדם בעלי בינה..קול אחד בצפון לשס או לליכוד אומר שלא למדתם כלום...

1
איריס דרור
איריס דרור

אדון טראמפ מה שבישלתה עם איראן הבעיה היא רק שלך ועוד מעת הטילים שלהם יגיעו אלך ואז ניראה אותך יקוקו מסובברד מהמדינה שלי ישראל אתה לא יהודי

איריס דרור
איריס דרור

שלום אדון טראמפ הקוקו חולה הנפש אני והים שלי לא מרחמים עלך ביכלל רק צוחקים עלך רד מחיל האויר שלנו במידית הם יעשו את פעילותם נגד חיזבאללה ולא ישאלו אותך ואתה על תיתערבבזאת קפיש

אוריאל ניסן
אוריאל ניסן

לא היה האבה יותר פשוט לימחוק את עיירת הטרור מלישלוח חיילים לתוך המחילות והבתים?