מאור אחיאלראיתי שעברתי משם ממש הלב שבור במקרה הזה האזור הזה והרחוב סכנה של אלפי תאונות בגלל הרכבת הקלה הזאת הורסת את חולון.
רחל מנדלעד מתי ימשיכו לנסוע כמו לא נורמלים גם אופנועים גם רכבים מספיק ..יותר טוב עגלות אם סוסה כמו פעם
ראיתי שעברתי משם ממש הלב שבור במקרה הזה האזור הזה והרחוב סכנה של אלפי תאונות בגלל הרכבת הקלה הזאת הורסת את חולון.
לא חבל עד מתי השם ישמור השם ירחם עלינו
עד מתי ימשיכו לנסוע כמו לא נורמלים גם אופנועים גם רכבים מספיק ..יותר טוב עגלות אם סוסה כמו פעם