גדעון מאוראיציק בנאי.........כמה שאתה מפגר....... לפי התגובה שלך כול אחד עכשיו יכול גם לאנוס כול אחת שהוא רוצה , ופשוט לבוא ולהתנצל כאילו שכלום לא קרה
לא חושב שמיץ יעבור על זה לסדר היום
טלח....טעות לעולם חוזרת.ו..שוב לא תמיד הנשים תמימות..חווה והנחש....
פשוט ידעתי
עם מאמן כזה לא פלא שהם במצב שסו הם נמצאים
חרמני
איציק בנאי.........כמה שאתה מפגר....... לפי התגובה שלך כול אחד עכשיו יכול גם לאנוס כול אחת שהוא רוצה , ופשוט לבוא ולהתנצל כאילו שכלום לא קרה
אני לא אוהד מכבי אבל מקבל את היתנצלות של המכובד הזה כל הכבוד שהוא מודה