ארוחת השישי של נתניהו: ״יש עוד עבודה, אבל אנחנו לקראת הסוף"
39 תגובות
מוטי ראובן
למה באום נואמים רק לנוכחים כנראה שאת מאלה שבוכים כל הזמן , חצי עולם ראה ושמע אותו אלה שבאולם מעניינים את הסבתא שלו , הנאום שלו הושמע יותר מאשר של כל נואם שהיה האיראנים הלבנונים הסעודים הקטארים המצרים הסורים החותים כולם שמעו טוב מאוד , גם הטיפשים באירופה
א ב
הוא טס 18 שעות בשביל ארוחת ערב הוא יכול היה לנאום בכותל גם באום הוא דיבר לקירות לא חבל
אייל עמרני
אוהבים אותך כל העם תמשיך להיות חזק נגד כל שונאיך מפנים
אוריאל ניסן
לסיים עם חמאס או שנחזור לעוד מלחמה תוך כמה שנים
א ב
איזה ארוחת ערב כמו חתונה מעניין מי משלם הקופיפה השמנה הוציאה ריר מהפה
סיגלית גבאי
חזק ואמץ כבוד ראש הממשלה
shai miara
אסור לצלם בשבת וגם לא אוכל כשר אוכל שרצים שיוריד את הכיפה
ג'ימי יוסף הגיב/ה תגובה אחת
דורוןית בליט
ביבי קשקשן ורברבן ומסביבו חבורת לקקנים וחנפנים.
יהודית מור
אלוף הדיבורים אומן האשליות אפס אחד גדול במעשים אמיצים ש אלוהים ישלם לו על הנזק שעשה עושה לעם והמדינה וביביבטים סתומים הוא כבר נתן הכל לפי הסכם 21 הנקודות של טראמפ עם ישראל הפסיד בגלל אדם רודף בצע וכבוד
אבנר איצקוביץ הגיב/ה תגובה אחת
אלי בוחניק
ככה מדברים לא כמו הלפיד היה נותן הכל כל הכבוד גאים בך
טל רוס
אישתו של דנון מי את? עפ שפת גופך יש לך מה לומר..
עוזי מצא
אוהבים אותך בנימין נתניהו מנהיג העולם הנאור ואהוב שלנו ❤️👑🇮🇱❤️👑🇮🇱
Herzel Baron
קפלניסטיים אנרכיסטיים פשיסטים....המדינה חשובה לכם כקליפת השוק נוגש בעוגה שלכם ..עכשיו זיני יטפל במיסתים
משה פישלוביץ
ליצן חצר 🥳 נסע לארצות הברית לנאום .ימשוך את השהות שלו בתרוצים שונים כדי לדחות את את הופעתו בבית המשפט .
Herzel Baron הגיב/ה תגובה אחת
אבנר איצקוביץ
חברים יקרים בוקר טוב שבת שלום(גם לקפלניסטים)ראיתם את הנאום המדהים של ביבי אתמול? ראיתם את היוזמה וההברקה המדהימה עם הרמקולים והפריצה למכשירי הסלולר של העזתים,ששמחו לשמוע את הנאום של ביבי המלך החדש שלהם ירום הודו,רק מסיתי השמאל לא מצא חן ההברקה הזאת .
AVI AVI
בארוחה יש יותר אנשים מאשר שהיו האו"ם ממש בושה
ביבי מושחתיהו
מגוע אני צריך לקבל בחילה וגועל נפש בבוקר שבת.
אא אא
אין על ביבי מי שמדבר שטויות על ביבי הכל קנאה ושונאי ישראל .עם לא ביבי כבר היה אטום וכולם מושמדים לכו לישון שמאלים לילה טוב
רק ביבי לכלא jo הגיב/ה תגובה אחת
אבי סימון
די יא קשקשן נקווה שהאוכל יעמוד לך חזק ועמוק בגרון שתבין מה עוברות משפחות החטופים ובני ישראל שהאוכל יהיה לך מר שמרים חריף וצלוח ארמד בן של ארמד
הצג את כל 3 התגובות
רק ביבי לכלא jo
מי עוד שומע אותו??? אפילו האו"ם כולם הלכו והשאירו אתו לבד אף אחד כבר לא רוצה לשמוע אותו היא נאם באולם ריק
הצג את כל 2 התגובות
נעמי אלמוג
הוא חי במציאות אחרת, מדומיונת. כנראה איבד אחיזה במציאות.
יהונתן זוהר הגיב/ה תגובה אחת
Romy Elk
השם ישמור אותך ביבי נתניהו היקר ויצליח דרכך וכל מעשי ידיך🙏
יגאל און
את עונש שלו הוא כבר קיבל (שרה וילד ז)
הנוקם הנוקם
אוי ואבוי אם לא הייתי מזכיר אותה ! מה ממיה מה היה קורה לך
למה באום נואמים רק לנוכחים כנראה שאת מאלה שבוכים כל הזמן , חצי עולם ראה ושמע אותו אלה שבאולם מעניינים את הסבתא שלו , הנאום שלו הושמע יותר מאשר של כל נואם שהיה האיראנים הלבנונים הסעודים הקטארים המצרים הסורים החותים כולם שמעו טוב מאוד , גם הטיפשים באירופה
הוא טס 18 שעות בשביל ארוחת ערב הוא יכול היה לנאום בכותל גם באום הוא דיבר לקירות לא חבל
אוהבים אותך כל העם תמשיך להיות חזק נגד כל שונאיך מפנים
לסיים עם חמאס או שנחזור לעוד מלחמה תוך כמה שנים
איזה ארוחת ערב כמו חתונה מעניין מי משלם הקופיפה השמנה הוציאה ריר מהפה
חזק ואמץ כבוד ראש הממשלה
אסור לצלם בשבת וגם לא אוכל כשר אוכל שרצים שיוריד את הכיפה
ביבי קשקשן ורברבן ומסביבו חבורת לקקנים וחנפנים.
אלוף הדיבורים אומן האשליות אפס אחד גדול במעשים אמיצים ש אלוהים ישלם לו על הנזק שעשה עושה לעם והמדינה וביביבטים סתומים הוא כבר נתן הכל לפי הסכם 21 הנקודות של טראמפ עם ישראל הפסיד בגלל אדם רודף בצע וכבוד
ככה מדברים לא כמו הלפיד היה נותן הכל כל הכבוד גאים בך
אישתו של דנון מי את? עפ שפת גופך יש לך מה לומר..
אוהבים אותך בנימין נתניהו מנהיג העולם הנאור ואהוב שלנו ❤️👑🇮🇱❤️👑🇮🇱
קפלניסטיים אנרכיסטיים פשיסטים....המדינה חשובה לכם כקליפת השוק נוגש בעוגה שלכם ..עכשיו זיני יטפל במיסתים
ליצן חצר 🥳 נסע לארצות הברית לנאום .ימשוך את השהות שלו בתרוצים שונים כדי לדחות את את הופעתו בבית המשפט .
חברים יקרים בוקר טוב שבת שלום(גם לקפלניסטים)ראיתם את הנאום המדהים של ביבי אתמול? ראיתם את היוזמה וההברקה המדהימה עם הרמקולים והפריצה למכשירי הסלולר של העזתים,ששמחו לשמוע את הנאום של ביבי המלך החדש שלהם ירום הודו,רק מסיתי השמאל לא מצא חן ההברקה הזאת .
בארוחה יש יותר אנשים מאשר שהיו האו"ם ממש בושה
מגוע אני צריך לקבל בחילה וגועל נפש בבוקר שבת.
אין על ביבי מי שמדבר שטויות על ביבי הכל קנאה ושונאי ישראל .עם לא ביבי כבר היה אטום וכולם מושמדים לכו לישון שמאלים לילה טוב
די יא קשקשן נקווה שהאוכל יעמוד לך חזק ועמוק בגרון שתבין מה עוברות משפחות החטופים ובני ישראל שהאוכל יהיה לך מר שמרים חריף וצלוח ארמד בן של ארמד
מי עוד שומע אותו??? אפילו האו"ם כולם הלכו והשאירו אתו לבד אף אחד כבר לא רוצה לשמוע אותו היא נאם באולם ריק
הוא חי במציאות אחרת, מדומיונת. כנראה איבד אחיזה במציאות.
השם ישמור אותך ביבי נתניהו היקר ויצליח דרכך וכל מעשי ידיך🙏
את עונש שלו הוא כבר קיבל (שרה וילד ז)
אוי ואבוי אם לא הייתי מזכיר אותה ! מה ממיה מה היה קורה לך
נתניהו יודע שהוא לא ממש קובע מי שקובע זה טראמפ